Cardiologische Liga en The Crew creëren bewustzijn over cardiomyopathie

De Belgische Cardiologische Liga deed opnieuw een beroep op The Crew voor haar nieuwe sensibiliseringscampagne. De campagne gaat over cardiomyopathieën: de belangrijkste oorzaak van hartfalen en transplantaties bij jongeren. Die hartziekten kunnen genetisch bepaald zijn. De campagne hamert op het belang van screening binnen families. De campagne loopt in maart op de sociale netwerken van de Belgische Cardiologische Liga, via posters en brochures in ziekenhuizen en medische centra. Ook op YouTube loopt een video die het verhaal vertelt van Benjamin en zijn moeder Anne-Marie en van Nele en haar vader Robert, die alle vier getroffen zijn door de ziekte.
CREDITS
Client
Belgische Cardiologische Liga
Contacts
Rik Vanhoof
Audrey Velghe
Strategic planner
Damien Walckiers
Creatives
Delfina Veron Chavanne
Zoé Quertigniez
Copywriter
Emma Decock
Graphic Designers
Zoé Quertigniez
Johan Van Ransbeek
Account Director
Joëlle Belangé
Campaign Manager/Data Analyst
Rik Peetermans
Production
Videos : Echo Echo
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]