Carl Andry van Silver & Copper naar OUAT


Carl Andry
Na zijn vertrek bij Silver & Copper vervoegt Carl Andry zich bij het team van productiehuis OUAT, dat onder leiding staat van Corantin Parmentier en Joël Bocken. OUAT, acroniem voor Once Upon A Time, maakt al 9 jaar verhalen voor video advertising, televisie, corporate en documentaire. Met de komst van Carl Andry als producer en creative director, reorganiseert het productiehuis zijn diensten in drie grote afdelingen: branded content, documentaire en narrative.
OUAT werkt momenteel met interne middelen en externe partners, afhankelijk van de aard van de te behandelen projecten. Naast reclame zal OUAT ook meer focussen op video content. Zo verfijnt het productiehuis momenteel een reeks documentairefilms over inheemse volkeren in opdracht van de Europese Unie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]