
Carl Andry
Na zijn vertrek bij Silver & Copper vervoegt Carl Andry zich bij het team van productiehuis OUAT, dat onder leiding staat van Corantin Parmentier en Joël Bocken. OUAT, acroniem voor Once Upon A Time, maakt al 9 jaar verhalen voor video advertising, televisie, corporate en documentaire. Met de komst van Carl Andry als producer en creative director, reorganiseert het productiehuis zijn diensten in drie grote afdelingen: branded content, documentaire en narrative.
OUAT werkt momenteel met interne middelen en externe partners, afhankelijk van de aard van de te behandelen projecten. Naast reclame zal OUAT ook meer focussen op video content. Zo verfijnt het productiehuis momenteel een reeks documentairefilms over inheemse volkeren in opdracht van de Europese Unie.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]