Carl Andry van Silver & Copper naar OUAT


Carl Andry
Na zijn vertrek bij Silver & Copper vervoegt Carl Andry zich bij het team van productiehuis OUAT, dat onder leiding staat van Corantin Parmentier en Joël Bocken. OUAT, acroniem voor Once Upon A Time, maakt al 9 jaar verhalen voor video advertising, televisie, corporate en documentaire. Met de komst van Carl Andry als producer en creative director, reorganiseert het productiehuis zijn diensten in drie grote afdelingen: branded content, documentaire en narrative.
OUAT werkt momenteel met interne middelen en externe partners, afhankelijk van de aard van de te behandelen projecten. Naast reclame zal OUAT ook meer focussen op video content. Zo verfijnt het productiehuis momenteel een reeks documentairefilms over inheemse volkeren in opdracht van de Europese Unie.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]