Carlsberg en Happiness serveren love.love% op het tennisveld

Crea / News

Carlsberg Meer en meer atleten vervangen hun after-sports drinks door non-alcoholisch bier. Niet-alcoholisch bier is namelijk isotoon: het vervangt vocht en elektrolyten die verloren gaan door het zweten, voorkomt krampen en helpt bij herstel. Om Carlsberg 0,0% te promoten bij de vele Belgische tennisclubs die het biermerk sponsoren, ontwierpen Carlsberg en Happiness een speciale editie: Carlsberg love.love%. Want in het tennis wordt het cijfer 0 ook wel ‘love’ genoemd. De love.love%-flesjes komen met met bijpassende onderleggers en banners op de tennisbanen.

Credits:
Client: Carlsberg Importers BE
Director Carlsberg Brand: Julien Galand
Brand Manager: Laura Haleydt
Agency: Happiness Brussels
CEO/Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Katrien Bottez
Creative: Barbara Dzikanowice
Creative: Robin Van Eijk
Account Manager: Tine Van Hasselt
Intern account executive: Eline Munghen
Content makers: Lisa Gadeyne, Sumi Arcos Mina, Laura De Vroede
Design: Dries Lauwers
Motion: Simon Schuurman