Carmen Van Buggenhout vindt Native Nation

News / People

Ondanks de moeilijke periode waar de hele creatieve sector aan het door spartelen is, blijft Native Nation verder investeren in talent. Carmen Van Buggenhout start als senior digital creative bij het bureau en zal mee timmeren aan de toekomst van het geïntegreerd social media bureau.

Van Buggenhout werkte de afgelopen drie jaar als digital creative bij Pivott, waar ze een sleutelrol had in digitale campagnes voor Proximus, Toyota, Connections, Mylène en meer. De ‘content-first-approach’ en social mindset van Native Nation was de drijvende kracht achter haar beslissing.

“Senior Digital Creative worden bij Native Nation was een logische en vooral ambitieuze zet in mijn carrière. Niet alleen ben ik zelf erg gedreven om te groeien; ik streef er ook naar merken digitaal naar een hoger niveau te tillen,” klinkt het bij Carmen Van Buggenhout. Het klantenportfolio en de toekomstpersperctieven van Native Nation liggen enerzijds in lijn met mijn ambities, anderzijds zie ik heel wat opportuniteiten binnen hun huidige en nog te verkennen markten. De energieke spirit en creatieve mindset binnen het team beloven alvast vonken en vuur!”