Carrefour blijft trouw aan Too Good To Go

Carrefour blijft trouw aan Too Good To Go. Vandaag 17 april treden 84 Hypermarkten Carrefour en Carrefour Markets toe tot het platform. Als gevolg hiervan werd de kaap van 200 Carrefour-winkels die samenwerken met Too Good To Go overschreden en nemen nu precies 240 winkels deel. Too Good To Go, een initiatief om voedselverspilling tegen te gaan (een engagement dat al 15 jaar geleden door Carrefour werd aangegaan), begon in maart 2018 in België en kon in augustus op de samenwerking met Carrefour rekenen om zich exponentieel te ontwikkelen.
“Vanaf het moment dat we Too Good to Go hebben ontmoet, herkenden we een geweldige kans om onverkocht voedsel te verminderen en tegelijkertijd onze maatschappelijke rol van systematische donatie aan goede doelen, zoals de voedselbanken, via de Schenkingsbeurs te behouden,” zegt Pascal Léglise, director maatschappelijke verantwoordelijkheid & milieu, kwaliteit en duurzame ontwikkeling bij Carrefour België. “Een groot deel van onze winkels werd direct aangetrokken door het concept en wilde het snel starten. Dit enthousiasme moedigde ons aan om het initiatief uit te breiden met 84 Hypermarkten Carrefour en Carrefour Markets. We hopen dat klanten de ontdekking van onze producten zullen waarderen door het verrassingskarakter van de aankoop en dat zij het leuk zullen vinden om terug te keren.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]