Carrefour blijft trouw aan Too Good To Go. Vandaag 17 april treden 84 Hypermarkten Carrefour en Carrefour Markets toe tot het platform. Als gevolg hiervan werd de kaap van 200 Carrefour-winkels die samenwerken met Too Good To Go overschreden en nemen nu precies 240 winkels deel. Too Good To Go, een initiatief om voedselverspilling tegen te gaan (een engagement dat al 15 jaar geleden door Carrefour werd aangegaan), begon in maart 2018 in België en kon in augustus op de samenwerking met Carrefour rekenen om zich exponentieel te ontwikkelen.
“Vanaf het moment dat we Too Good to Go hebben ontmoet, herkenden we een geweldige kans om onverkocht voedsel te verminderen en tegelijkertijd onze maatschappelijke rol van systematische donatie aan goede doelen, zoals de voedselbanken, via de Schenkingsbeurs te behouden,” zegt Pascal Léglise, director maatschappelijke verantwoordelijkheid & milieu, kwaliteit en duurzame ontwikkeling bij Carrefour België. “Een groot deel van onze winkels werd direct aangetrokken door het concept en wilde het snel starten. Dit enthousiasme moedigde ons aan om het initiatief uit te breiden met 84 Hypermarkten Carrefour en Carrefour Markets. We hopen dat klanten de ontdekking van onze producten zullen waarderen door het verrassingskarakter van de aankoop en dat zij het leuk zullen vinden om terug te keren.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]