Carrefour brengt Rode Duivels dichter bij fans

Crea / News

Carrefour en de Rode Duivels vormen een mooi team. Ook dit jaar hebben de Belgische supporters weer met veel spanning op de aftrap van de sponsorcampagne gewacht. Voor de fans is de actie alvast een voltreffer in de winkelhaak. Want omdat het Wereldkampioenschap dit jaar niet bij de deur is, brengt Carrefour - als trotse sponsor van de Rode Duivels - de spelers nog dichter bij de Belgische supporters. Hoe? In een exclusief Panini-album met fascinerende content leren we alles wat we nog niet wisten over onze favoriete spelers. Naast het element van stickers verzamelen en kleven, bevat het album ook vele extra voordelen. Zo geeft Carrefour zelf ook een mooie voorzet, want aan een ongezien voordelig tarief zijn er tickets voor de thuiswedstrijden in 2023 te verkrijgen.
Ook in de creatieve campagne leven Hazard, Batshuayi, De Bruyne en co zich helemaal uit. Deze sponsorcampagne is te zien op televisie, in de winkels, OOH, social en digitale media. Waar is dat feestje? Bij Carrefour!

Credits

Client (brand & contacts): Carrefour Belgium > Natacha Pierard, Daphné Monteyne, Charlotte Lombard, Caroline Robert, Gino Pugliesi

Client Lead: Valerie Fabbri

Account Director: Anaïs Lavie

Account Manager: Marie Simon

Account Executive: Margot Brunet

Strategy Director: Yves Van Landeghem

Sr Brand & Campaign Strategist: Lise Tran

Connection Planner: Anthony O'Donnell

Creative Director: Laurence Vandeputte

Creatives/concept providers: Maxime Van Parys & Jannik Vinck

Copywriter NL: Jannik Vinck

Copywriter FR: Philippe Dorval

Creative Designers: Natacha De Nauw, Christophe Vantricht

Creative Retoucher: Fred Dupont

Motion & 3D Designer: Gauthier Fairon

External production

Production company: Who killed Joe

Photographer: The Pickles

Sound production: Bleu Nuit