Carrefour Hypermarkten en Wunderman Thompson worden hofleverancier

Belgen voelen zich de koning te rijk tijdens een gezellige barbecue in de hof. En met de Carrefour Hypermarkten beschikken ze over de ideale hofleverancier, zeker tijdens de Hyper Barbecue Weken.
Het feit dat de Nationale Feestdag tijdens de Hyper Barbecue Weken valt, inspireerde Wunderman Thompson Brussels tot het thema van een Royale Barbecuezomer. Klanten die voor € 70 aan BBQ-producten kopen krijgen een vorstelijke barbecueschort cadeau, compleet met officiële medailles van de “Orde van de Vleesvork”, een fonkelende broche(ette) en een koninklijke eretitel.
Daarnaast werd een speciale AR-lens gecreëerd voor Instagram en Facebook die zorgt voor een instant vorstelijke allure: ideaal om je vrienden mee uit te nodigen en fun gegarandeerd op de bbq zelf. De campagne is te zien in de winkelpunten en maakt daarnaast ook gebruik van de eigen communicatiekanalen van Carrefour (DM, folder, radio instore, sociale media, website,…).
Credits
Agency: Wunderman Thompson Brussels
Client: Carrefour Belgique
Client contact: Dave Froidcoeur, Audrey Lison, Ophélie Content
Creative director: Sam De Volder
Creative team: Tijs Dejonckheere, Wout Geysen
Account director: Laurence Binot
Account team: Conny Faymonville, Manon Wambreuse
Strategy: Dennis Snijders
Design en DTP: Inge Vanhees, France Cleves
Agency producer: Caroline Van Ranst
Print producer: Sofie Verschaeren
AR production: Playar Studio
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]