Carrefour lanceert nieuwe klantenbeleving

Voortaan kunnen klanten van Carrefour via een eenvoudige vendingmachine 100% natuurlijke smoothies aankopen die weinig calorieën en geen toegevoegde suikers bevat. De klant kiest de groenten en het fruit voor zijn smoothie ook zelf op de machine, die ontwikkeld is door de Belgische start-up Alberts.
De smoothiemachine is een automaat die bevroren gesneden stukjes fruit en groenten bevat. De klant selecteert een smoothie naar keuze en volgt het bereidingsproces van A tot Z. Een caloriearme smoothie, 100% natuurlijk, zonder toegevoegde suikers. Afhankelijk van de gekozen mix kan de klant bijvoorbeeld een detox-, vitaminerijke of energieboostsmoothie maken. De smoothiemachine werd bedacht en ontworpen door Stefan Maas, Glenn Mathijssen en Philippe Hennin. De enthousiaste bedenkers zijn trots op deze eerste stappen in de markt en blijven dankzij deze samenwerking evolueren. “Op dit moment is het apparaat het eerste in zijn soort in België,” legt Philippe Hennin uit. “Wij ontwikkelen het product voortdurend verder op basis van technische vooruitgang en de feedback van klanten.” Zo zal het over enkele weken mogelijk zijn om een app te downloaden waarmee iedereen zijn eigen smoothierecept kan samenstellen door drie of vier ingrediënten te kiezen en dit persoonlijke recept door te sturen naar de automaat."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]