Carrefour viert 25 jaar Disneyland Parijs

Marketing / News / Retail

Carrefour-Disney-PPA-NL-Phase-1-knewscrop-460x345Wie vanaf 29 maart een Carrefourwinkel binnenstapt zal zijn ogen niet geloven: plots belandt hij in een wereld vol magie. Want Disneyland Parijs bestaat 25 jaar, en dat viert Carrefour. Vanaf woensdag 29 maart tot maandag 12 juni kunnen de klanten stickers verzamelen om het Panini-verzamelalbum voor de 25ste verjaardag van Disneyland Parijs te vervolledigen. Dit boek met harde kaft 48 pagina’s, waarvan er 40 gewijd zijn aan de favoriete figuren van klein en groot, van Mickey Mouse en Toy Story tot Finding Dory, Frozen, The Jungle Book en nog veel meer. Het album is te koop in de winkel voor 3,5 euro en bevat ook een spelbord waarvan de ‘pionnen’, 3D-kaartjes van figuren om zelf in elkaar te knutselen, in de zakjes met stickers zitten. In totaal zijn er 248 stickers, waaronder enkele speciale stickers (warmtegevoelig, speciale vormen, glanzend) en 8 3D-kaartjes met Disney figuren erop. Ze zijn allemaal bij elkaar te sparen in de Hypermarkten Carrefour, Carrefour Markets, Carrefour Express-winkels en op Drive.be. Liefhebbers kunnen bovendien ondermeer hun stickercollectie beheren, de kaft in 3D bekijken en unieke inhoud vrijspelen met de app Carrefourpanini25DLP, die gratis te downloaden is via de App Store en Google Play.

En bij Carrefour kunnen klanten niet alleen een verzamelalbum bij elkaar sparen, maar gaan ze ook aan een voordelig tarief naar Disneyland Parijs. Voor elk volledig album dat aan de kassa wordt getoond, en bij aankoop van een ‘1 dag / 1 Park’-ticket voor één persoon aan 59 euro voor Disneyland Parijs, ontvangt de klant een tweede ‘1 dag / 1 Park’-ticket cadeau. Carrefour organiseert ook een wedstrijd waarmee 5.000 ‘1 dag / 1 Park’-tickets te winnen zijn. Bovendien bevat de prijzenpot ook 10 verblijven van 3 dagen (2 nachten) voor 4 personen in Disney’s Newport Bay Club, met toegang tot de twee Disney Parken. Er worden zo’n 1.000.000 stickers met een unieke code verdeeld in zakjes. Die unieke code is de sleutel om mee te doen aan de wedstrijd via de website.

De wedstrijd loopt van 29 maart tot 12 juni 2017.