Cathay Pacific lanceert een nieuwe brandcampagne. Met ‘Move Beyond’ wil de luchtvaartmaatschappij mensen vooruit helpen in het leven dankzij zijn vermogen om hen te verbinden met zinvolle mensen, plaatsen en ervaringen. “In de afgelopen zeven decennia zijn we uitgegroeid tot een van 's werelds meest toonaangevende luchtvaartmaatschappijen,” zegt CEO Rupert Hogg. “Nu willen we daar nog een extra schepje bovenop doen door ook een van' s werelds grootste service brands te worden.”
‘Move Beyond’ is een oproep tot actie. “We willen denken vanuit ambitieus leiderschap en de weg naar vooruitgang inzetten. Move Beyond vertegenwoordigt onze voortdurende inzet om een persoonlijke service te leveren en om nooit stil te staan.” Met de nieuwe brandcampagne wil de luchtvaartmaatschappij aantonen hoe vastberaden het is om uit te dagen wat als ‘standaard’ of ‘verwacht’ wordt beschouwd. Door deze ambitie na te streven, wil Cathay Pacific een level van service en klantervaring bereiken dat ervoor zorgt dat de luchtvaartmaatschappij bij ’s werelds beste service brands behoort.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]