Cathay Pacific lanceert een nieuwe brandcampagne. Met ‘Move Beyond’ wil de luchtvaartmaatschappij mensen vooruit helpen in het leven dankzij zijn vermogen om hen te verbinden met zinvolle mensen, plaatsen en ervaringen. “In de afgelopen zeven decennia zijn we uitgegroeid tot een van 's werelds meest toonaangevende luchtvaartmaatschappijen,” zegt CEO Rupert Hogg. “Nu willen we daar nog een extra schepje bovenop doen door ook een van' s werelds grootste service brands te worden.”
‘Move Beyond’ is een oproep tot actie. “We willen denken vanuit ambitieus leiderschap en de weg naar vooruitgang inzetten. Move Beyond vertegenwoordigt onze voortdurende inzet om een persoonlijke service te leveren en om nooit stil te staan.” Met de nieuwe brandcampagne wil de luchtvaartmaatschappij aantonen hoe vastberaden het is om uit te dagen wat als ‘standaard’ of ‘verwacht’ wordt beschouwd. Door deze ambitie na te streven, wil Cathay Pacific een level van service en klantervaring bereiken dat ervoor zorgt dat de luchtvaartmaatschappij bij ’s werelds beste service brands behoort.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]