Cayman maakt next level gamingcampagne voor ITZU

Crea / News

Om ITZU’s positie als Talent Partner in de kijker te zetten, maakte Cayman een speelse imagocampagne waarbij het inspiratie haalde uit de gamingwereld. De ITZU-experten worden voorgesteld als ‘players’ in een videogame waarbij hun sterktes centraal staan.

"Hoe kunnen we de multidisciplinaire expertises van ITZU Talent Recruitment & Talent Solutions in de kijker zetten en tegelijk de eenheid van het merk bewaren? We haalden onze inspiratie uit de wereld van het gamen, waarbij je avatar ook allerlei skills bezit en je die kiest in functie van je game goals," leggen ze bij Cayman uit. 

De slogan werd dan ook toepasselijk Selecteer jouw HR-expert. En eens het concept vast ligt, komt een nog leuker deel: de uitwerking. "We konden zoals zovelen de AI-weg inslaan en de avatar-experten compleet uit het niets ontwerpen, maar nee hoor... Bij Cayman verkiezen we ECHTE mensen. Dus gingen we ze gewoon casten bij ITZU zelf. En zo werd dit niet zomaar een imagocampagne voor een uniek bedrijf, maar tegelijk een machtige manier om de eigen medewerkers in de spotlights te zetten."

 

Een campagnebeeld moet vooral opvallen en de (juiste) aandacht grijpen, dus spaarde Cayman moeite noch kleur om een hele serie te maken. De campagne duikt op in allerlei kleuren en formaten, met naast statische beelden ook stop-motion video’s, perfect voor de ingezette professionele kanalen als vakbladen & targetted social media als Linkedin, Facebook en Instagram.

Met deze campagne kan ITZU voluit verder bouwen aan zijn naamsbekendheid onder klanten & hun expertises op een creatieve manier in de kijker zetten. Bovendien tonen ze hiermee hun waardering voor alle mensen achter die expertises: it’s a double win!