Cayman schrijft sprookjes voor ITZU
ITZU vindt voor elk talent de perfecte jobmatch. Zo positioneert de HR-partner zich op de markt. Hun vraag aan Cayman was even eenvoudig als uitdagend: 'Vergroot de brand awareness van ITZU bij jongeren en jongvolwassenen'. Het belangrijkste inzicht was dat de vele mismatchen waarmee de doelgroep te maken krijgt, hun vertrouwen in de sector doet slinken. Ze zoeken allen een persoonlijke, high level aanpak om sneller een job te vinden die écht bij hen past. Deze insights vertaalde Cayman naar een creatieve campagne met scherpe visuals en een spot on radiocommercial.
CREDITS
Client: ITZU
Client contacts: Kristien Moelans, Winde Engels, Michiel Reynders
Agency: Cayman Creative Thinkers
Strategy: Karen Lemaire, Chloé Coppieters
Concept: Hendrik Holderick, Robbie Cap, Chris Goossens
Creative Direction & Illustrator: Hendrik Holderick
Online Strategy: Lynn Van den Broeck
Project Management: Mauri Van Coillie, Marinka Van de Walle
Sound studio (spots & sound logo): Sonhouse
Animatiestudio: Sabouge
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]