De YoungDogs staken het oude Meet the CD’s-formule van ACC Belgium in een nieuw kleedje en pimpten het oersterke speeddating-concept in het super-romantische Valentijns-thema. En afgaand op de opkomst en de respons heeft Cupido meer dan één slag geslagen: maar liefst 27 creative directors ontmoetten 62 stagiairs en studenten uit 11 verschillende scholenn wat deze editie tot de meest succesvolle ooit maakt.
Benieuwd of hier langdurige relaties uit voortvloeien? De gegevens van de jonge creatieve talenten zijn beschikbaar bij Stéphanie Vazquez van ACC Belgium.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]