cd&v Leuven opent Planbureau met Paul Popelier, Stijn Gansemans en SKINN branding agency

Crea / News

Na de succesvolle lancering van mijn Leuven, mijn lief-campagne voor cd&v Leuven hebben senior creatives Paul Popelier en Stijn Gansemans, in samenwerking met SKINN branding agency, nu ook fase twee van de campagne gelanceerd: mijn Leuven, mijn plannen. Om de liefde voor de stad concreet te maken ging op zaterdag 31 augustus een cd&v huis open in de Parijsstraat in hartje Leuven: het cd&v Planbureau.

Het cd&v Planbureau is een hub waar de partij al haar plannen om Leuven te blijven beschermen, verbinden en vernieuwen kan uitstallen. De 47 lokale kandidaten zullen in het Planbureau van alles organiseren. Je kan er ook gewoon even binnenlopen om een lokale stemtest te doen of een gratis originele plooifolder op te halen in de vorm van een stadsplan. Naast het Planbureau kan je ook op de vernieuwde website mijnleuvenmijnlief.be alle plannen ontdekken.

"Nu alle Leuvenaars ondertussen weten hoeveel cd&v Leuven van haar stad houdt, wordt die passie concreet ingevuld met alle lopende en toekomstige plannen op een fysieke locatie in het hart van de stad. De campagne komt nu écht tot leuv... - neen, die woordspeling bespaar ik u," lacht Stijn Gansemans (creative consultant).

Het cd&v Planbureau is te vinden in de Parijsstraat 17, de campagne loopt vanaf 1 september tot 13 oktober op social media en is te volgen in de regionale pers.

Credits:

Brand: cd&v Leuven

Client Contact Thijs Craane, Dirk Vansina, Annemie Morris

Agency: SKINN branding agency

Creatives: Paul Popelier, Stijn Gansemans

Chief Client Officer: Isabel Demuynck

Designer: Bob Janssens, Kris De Vlieghere

Development: Kasper Vandermaesen, Timothy Stevelinck

Content & Social Strategy: Julie Bogaerts