Cedric Engels over de evolutie van geluid op TikTok World Summit

Met een stijgend aantal gebruikers is TikTok hét socialemediakanaal van het moment, zowel voor gebruikers als merken. Om deze status te houden blijft het platform innoveren en evolueren. Daarom organiseert TikTok op dinsdag 28 september de allereerste TikTok World Summit. Hier bespreken gastprekers over heel de wereld de nieuwste creatieve, marketing en branding trends.
Verschillende van deze trends ontstaan vanuit TikTok zelf en een fundamentele tool hiervoor is “geluid”. Daarom nodigt TikTok geluidsexpert Cedric Engels, CEO van Sonhouse en schrijver van De Kracht Van Geluid, uit. Er wordt gesproken over de onderschatte invloed van geluid, muziek en stem op ons dagelijks leven en het belang van creatieve vrijheid, experiment in combinatie met strategie. De link met TikTok? Geluid zit vol met emoties, net zoals de video’s op TikTok.
Registreer je via http://tiktokworld21.com/ en kijk dinsdag 28 september live met ruim 30.000 anderen.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





