Met een stijgend aantal gebruikers is TikTok hét socialemediakanaal van het moment, zowel voor gebruikers als merken. Om deze status te houden blijft het platform innoveren en evolueren. Daarom organiseert TikTok op dinsdag 28 september de allereerste TikTok World Summit. Hier bespreken gastprekers over heel de wereld de nieuwste creatieve, marketing en branding trends.
Verschillende van deze trends ontstaan vanuit TikTok zelf en een fundamentele tool hiervoor is “geluid”. Daarom nodigt TikTok geluidsexpert Cedric Engels, CEO van Sonhouse en schrijver van De Kracht Van Geluid, uit. Er wordt gesproken over de onderschatte invloed van geluid, muziek en stem op ons dagelijks leven en het belang van creatieve vrijheid, experiment in combinatie met strategie. De link met TikTok? Geluid zit vol met emoties, net zoals de video’s op TikTok.
Registreer je via http://tiktokworld21.com/ en kijk dinsdag 28 september live met ruim 30.000 anderen.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]