Het loopt storm voor de laatste sessie van CommPass op 20 november. Eén conclusie: het ongezien aantal inschrijvingen geeft aan dat de markt behoefte heeft aan informatie over CIM-studies en hun “path to the future”... Vandaag is de rode draad de discussie over het gebruik van verschillende databronnen. Michael Debels (CIM) zal de mogelijkheden van deze aanpak in een eerste presentatie kort schetsen. Het maakt de zoektocht naar oplossingen echter alleen maar complexer. Politieke, technische, financiële, ownership en privacy aspecten dienen in overweging genomen te worden. De CIM Out-of-Home studie bewijst alvast dat het kan, zegt men bij CommPass: "Het meten van “Kijken” is een complexe cocktail van TV, Video, binnenlandse en buitenlandse spelers en een behoefte aan transparantie en standardisatie. In 'luisteren' moet de opkomst van streams en platforms mee gemeten worden. Het initiëel zeer ambitieuze dossier 'lezen' moet een nieuwe adem vinden, nu geen van de uitgevers nog gelukkig lijkt met de uitgetekende architectuur. Ondertussen openen zich permanent nieuwe projecten in digitaal, onmisbaar voor de meeste andere studies, maar die door uiteenlopende verwachtingen moeilijk landen. Tot slot willen we ook crossmediale inzichten om de strategische reflecties te verrijken."
De presentaties worden gegeven door de presidenten van de Strategische of Technische commissies van het CIM, onder begeleiding van Pierre Vanderbeck. Plaats van afspraak op 20 november (om 9 uur): Living Tomorrow.
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]
Head of Design bij Bridgeneers (min. 5 jaar ervaring)
Als Design & Branding Director sta je in voor de creatieve begeleiding van […]