Cetelem werkt samen met Blue2purple en Great

Crea / News

Cetelem zet zijn samenwerking met Blue2purple en Great voort om een campagne te lanceren gericht op conversie. Het merk heeft ervoor gekozen om zijn nieuwe merkbeeld uit te rollen via originele creatieve concepten en een multichannel aanpak te hanteren, met de integratie van DOOH (Digital Out of Home), sociale media, SEA en marketplaces.

Het belangrijkste doel van deze campagne is om Cetelems leadgeneratie-inspanningen te versterken, waarbij ervoor wordt gezorgd dat het merk zijn doelpubliek bereikt via innovatieve en effectieve kanalen. Het digitale marketinglandschap ondergaat grote veranderingen, daarom vindt Cetelem het ook belangrijk om nieuwe kanalen te verkennen. De creativiteit van Great, gecombineerd met de media-expertise van Blue2purple, speelt een cruciale rol in het afstemmen van Cetelems digitale investeringen op zijn algemene marketingdoeleinden.

Deze multichannel aanpak stelt het merk in staat om zich strategisch te positioneren binnen een sterk concurrerende markt. Deze samenwerking onderstreept Cetelems inzet voor innovatie en performance in zijn acquisitiestrategieën.

“We zijn zeer tevreden over de samenwerking met Blue2purple en Great. Hun expertise en betrokkenheid helpen ons onze marketingdoelen te bereiken. Dankzij hun gezamenlijke inspanningen kijken we vol vertrouwen uit naar een succesvolle najaarscampagne,” zegt Kathlyn Declau, marketing manager van Alphacredit.

De campagne loopt van 15 september tot 15 december.