Chanel blikvanger aan Antwerpse Meir

Media / News

CHANEL & blowUP media - Antwerpen The Meirveilleux (1)
Chanel
is de komende weken de absolute blikvanger aan de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam. Vanaf de Meirbrug- zijde van Benelux’ drukste winkelstraat overziet een reusachtige BlowUP van maar liefst 1400 m2 het winkelend publiek, terwijl een driezijdige BlowUP gelijktijdig de Amsterdamse Van Baerlestraat domineert.

Begin juli lanceerde het modehuis voor het eerst in 15 jaar haar nieuwe parfum Gabrielle, vernoemd naar de echte naam van oprichtster Coco Chanel. In het kader van de internationale campagne rondom Gabrielle kondigt Chanel op grootste wijze aan dat het nieuwe parfum vanaf heden verkrijgbaar is in de parfumerieën, waaronder in België en Nederland. Voor de uitvoering van de driezijdige exposure-uitingen werkte Chanel samen met blowUP media, Kinetic, Mindshare en het Franse bureau Plus. De uitingen zullen gedurende de maand september zichtbaar zijn.CHANEL & blowUP media - Antwerpen The Meirveilleux (2)

“Campagnes als deze zetten de toon in ons out-of-home seizoen. Chanel bekleedt twee landmarks aan de Meir en in het Museumkwartier met duizenden vierkante meters impact, waarbij we een aspirerend merk verbinden met honderdduizenden passanten en toplocaties die naadloos bij het merk aansluiten. De tomeloze arbeid die in de opbouw en premium afwerking van dit project zijn gestoken, voel je en komt prachtig tot uiting. Deze Chanel- campagne is voor ons een absoluut hoogtepunt,” aldus Ernst Vos, CCO van blowUP media.

CHANEL & blowUP media - Amsterdam Van Baerlestraat (2)