Het bekendste parfummerk ter wereld - Chanel - heeft samen met JCDecaux Innovate een speciale actie ontwikkeld: de N°5 in 3D verlicht door tientallen ledlampen, te bewonderen op acht locaties. Deze special met versterkt contrast ondersteunt een nationale campagne op een Booster-netwerk met 2 creaties: een postervariant van de verlichte N°5 een affiche waarop het Braziliaanse model Gisele Bündchen te zien is. Deze campagne was het resultaat van een samenwerking tussen Chanel, Kinetic, Plus en JCDecaux Innovate. Deze actie was op straat te zien tussen 15 en 21 december, in Brussel, Antwerpen en Luik.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]