Chanel N° 5 straalt als nooit tevoren
Het bekendste parfummerk ter wereld - Chanel - heeft samen met JCDecaux Innovate een speciale actie ontwikkeld: de N°5 in 3D verlicht door tientallen ledlampen, te bewonderen op acht locaties. Deze special met versterkt contrast ondersteunt een nationale campagne op een Booster-netwerk met 2 creaties: een postervariant van de verlichte N°5 een affiche waarop het Braziliaanse model Gisele Bündchen te zien is. Deze campagne was het resultaat van een samenwerking tussen Chanel, Kinetic, Plus en JCDecaux Innovate. Deze actie was op straat te zien tussen 15 en 21 december, in Brussel, Antwerpen en Luik.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]