Chanel N° 5 straalt als nooit tevoren
Het bekendste parfummerk ter wereld - Chanel - heeft samen met JCDecaux Innovate een speciale actie ontwikkeld: de N°5 in 3D verlicht door tientallen ledlampen, te bewonderen op acht locaties. Deze special met versterkt contrast ondersteunt een nationale campagne op een Booster-netwerk met 2 creaties: een postervariant van de verlichte N°5 een affiche waarop het Braziliaanse model Gisele Bündchen te zien is. Deze campagne was het resultaat van een samenwerking tussen Chanel, Kinetic, Plus en JCDecaux Innovate. Deze actie was op straat te zien tussen 15 en 21 december, in Brussel, Antwerpen en Luik.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]