Chanel N° 5 straalt als nooit tevoren

Het bekendste parfummerk ter wereld - Chanel - heeft samen met JCDecaux Innovate een speciale actie ontwikkeld: de N°5 in 3D verlicht door tientallen ledlampen, te bewonderen op acht locaties. Deze special met versterkt contrast ondersteunt een nationale campagne op een Booster-netwerk met 2 creaties: een postervariant van de verlichte N°5 een affiche waarop het Braziliaanse model Gisele Bündchen te zien is. Deze campagne was het resultaat van een samenwerking tussen Chanel, Kinetic, Plus en JCDecaux Innovate. Deze actie was op straat te zien tussen 15 en 21 december, in Brussel, Antwerpen en Luik.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]