Channel Factory Belgium viert tweede verjaardag met groeiend team

News / People

Channel Factory Belgium viert zijn tweede verjaardag als bedrijf dat gespecialiseerd is in merkveiligheid en geschiktheid van YouTube-videoadvertenties. In de afgelopen twee jaar heeft het bedrijf succes geboekt dankzij zijn inzet voor optimale contextuele targeting en enorme ondersteuning van de markt.

Ter gelegenheid van deze verjaardag verwelkomt Channel Factory Belgium Erika Montoya Barona als sales manager. Ze begon haar professionele carrière als stagiaire bij Publicis, waar ze waardevolle ervaring opdeed binnen het Stellantis-team. Vervolgens is ze bij Mindshare (GroupM) als programmatic expert terecht gekomen, waardoor ze een digitale basis kon opbouwen. Deze eerste professionele ervaringen zullen ongetwijfeld een troef zijn bij het versterken van haar nieuwe rol als sales manager bij Channel Factory Belgium. Barona kijkt ernaar uit deel uit te maken van een dynamisch team bij Channel Factory. Ze is enthousiast om deel uit te maken van een bedrijf dat zich richt op efficiënte reclame-oplossingen, bijdragend aan een dynamiek waarbij het doel is de kwaliteit van reclame te verbeteren in plaats van eenvoudigweg de kwantiteit te verhogen.

Merouane Saadi, bekend om zijn rol in het salesteam, wordt client solution manager. Hij zal Leticia Sblendorio ondersteunen en zo zijn positie binnen het team versterken. Ze zullen sleutelfiguren zijn bij het monitoren van campagnes en het zoeken naar oplossingen.

Channel Factory Belgium versterkt zich voor 2024 en bevestigt haar toewijding aan klantenservice en innovatie. Fabien Bourgies, country manager Belgium, verklaart: "We danken de hele markt voor het vertrouwen en de warme ontvangst voor Channel Factory. In het nieuwe jaar kijken we uit naar het voortzetten van samenwerkingen en het bieden van nieuwe oplossingen voor zowel YouTube als andere platformen, waarmee we ons engagement voor onze partners versterken."

In lijn met dit engagement blijft Channel Factory innoveren door te begrijpen dat merken op zoek zijn naar een "veilige" omgeving en dat de context van de uitzending cruciaal is voor het versterken van de prestaties van campagnes. Om aan deze behoeften te voldoen heeft het bedrijf een pre-campagne verificatietool ontwikkeld, genaamd ViewIQ, waarmee het voortdurend alle inhoud op YouTube in realtime kan analyseren. Hierdoor kan het de "Brand Safety" en "Brand Suitability" van campagnes waarborgen, en zo ontstaat er harmonie tussen advertentieboodschappen, merkwaarden en video-inhoud.