Channel Factory versterkt team in België
De Belgische tak van Channel Factory, gelanceerd door Fabien Bourgies in januari 2022, wordt lokaal versterkt met de komst van Leticia Sblendorio, benoemd tot customer solution manager (CSM). Ze gaat het bestaande Benelux-team versterken om het beheer van de Belgische campagnes op zich te nemen.
Bijna een jaar
Sinds de lancering heeft de Belgische tak van deze officiële YouTube-partner voor merkveiligheid, merkgeschiktheid en optimalisatie een Amma Award en een Mixx Award gewonnen. Naast deze professionele erkenningen reageerde de markt positief op deze nieuwe technologie die YouTube-campagnes significant verbetert. Het was daarom noodzakelijk om het Benelux-team uit te breiden. Zo is Linsey Nannes toegetreden tot het Amsterdamse team ter ondersteuning van Teun Eling, Aron van Diepen en Kate Probert.
Lokale ondersteuning
Sinds november is het een lokale collega, Leticia Sblendorio, die het team voorlopig compleet maakt. Zij werkt als client solutions manager gevestigd in België. Leticia behaalde een Master in Communicatie aan IHECS, die ze gedeeltelijk in het buitenland heeft afgerond. Begin 2022 heeft Sblendorio een succesvolle stage afgerond bij Havas Media. Daar ontdekte ze het vak en de wereld van de media en besloot daarin te investeren. Deze inzet weerspiegelt de filosofie van Channel Factory, namelijk investeren in lokale middelen om de behoeften van de markt beter te begrijpen en de lokale gesprekspartners te leren kennen om hen de beste oplossingen voor YouTube-campagnes te bieden. “Local business with local people.”
En voor 2023?... voorbij merkveiligheid
De Belgische markt reageert goed, maar is verre van volwassen. Daarom zal Fabien Bourgies zijn initiatieven met mediabureaus rond brand safety, brand suitability en performance voortzetten. Vanaf 2023 zal Channel Factory zijn bestaande technologie verrijken met tools voor beeldherkenning en semantische analyse, met als doel alle gemeenschappen die financiering verdienen erbij te betrekken.