Charlie ruimt op met Mooimakers en LDV United

Als online- en printmagazine heeft Charlie de afgelopen drie jaar haar lezerspubliek en abonneebestand weten uit te breiden. In 2017 werd daar het sprekersbureau Studio Charlie aan toegevoegd, en sinds dit jaar werkt Charlie ook samen met partners. In samenwerking met Mooimakers en LDV United duikt redactrice Soe Nsuki in het zwerfvuil. Deze week verschijnt er een dossier op www.charliemag.be, bestaande uit verschillende artikels en video’s die de zwerfvuil problematiek verder uitdiepen. In een verborgen camera experiment onderzoekt Soe onder andere hoeveel rommel je zelf op straat kan dumpen voor iemand er iets van zegt? Charlie ging ook zelf de straat op op zoek naar oplossingen. Hiermee wil Charlie bewijzen dat sterke content het verschil maakt en toegevoegde waarde brengt zowel voor lezers als voor partners.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]