Charlie ruimt op met Mooimakers en LDV United
Als online- en printmagazine heeft Charlie de afgelopen drie jaar haar lezerspubliek en abonneebestand weten uit te breiden. In 2017 werd daar het sprekersbureau Studio Charlie aan toegevoegd, en sinds dit jaar werkt Charlie ook samen met partners. In samenwerking met Mooimakers en LDV United duikt redactrice Soe Nsuki in het zwerfvuil. Deze week verschijnt er een dossier op www.charliemag.be, bestaande uit verschillende artikels en video’s die de zwerfvuil problematiek verder uitdiepen. In een verborgen camera experiment onderzoekt Soe onder andere hoeveel rommel je zelf op straat kan dumpen voor iemand er iets van zegt? Charlie ging ook zelf de straat op op zoek naar oplossingen. Hiermee wil Charlie bewijzen dat sterke content het verschil maakt en toegevoegde waarde brengt zowel voor lezers als voor partners.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]