Als online- en printmagazine heeft Charlie de afgelopen drie jaar haar lezerspubliek en abonneebestand weten uit te breiden. In 2017 werd daar het sprekersbureau Studio Charlie aan toegevoegd, en sinds dit jaar werkt Charlie ook samen met partners. In samenwerking met Mooimakers en LDV United duikt redactrice Soe Nsuki in het zwerfvuil. Deze week verschijnt er een dossier op www.charliemag.be, bestaande uit verschillende artikels en video’s die de zwerfvuil problematiek verder uitdiepen. In een verborgen camera experiment onderzoekt Soe onder andere hoeveel rommel je zelf op straat kan dumpen voor iemand er iets van zegt? Charlie ging ook zelf de straat op op zoek naar oplossingen. Hiermee wil Charlie bewijzen dat sterke content het verschil maakt en toegevoegde waarde brengt zowel voor lezers als voor partners.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]