
In samenwerking met Bebat duikt Charlie in de batterijen. Deze week verschijnt er een dossier op charliemag.be bestaande uit verschillende artikels en video’s die antwoord bieden op een aantal vragen. Waarom is het nu zo belangrijk dat we batterijen recycleren? En wat gebeurt er nu precies met onze batterijen nadat we ze in zo’n inzamelton van Bebat gedropt hebben? Bebat sluit hiermee de campagne “mei, de maand van de lege batterij” af.
Hiermee bewijst Charlie dat sterke content het verschil maakt en toegevoegde waarde brengt zowel voor lezers als voor partners, zegt Sophie Docx, chef marketing en partnerships bij Charlie: “Wij vertrekken steeds vanuit de noden van het merk en de doelgroep en vertalen dat op maat naar een sterk verhaal.”
“Door de samenwerking met Charlie kunnen wij onze campagne een extra inhoudelijke dimensie geven. Bebat maakt dankbaar gebruik van de autoriteit en het bereik van Charlie om ons verhaal op een geloofwaardige manier te laten vertellen,” aldus Nele Peeters, marketingmanager bij Bebat.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]