Bridgestone France lanceert in samenwerking met Golazo/weAreFearless de campagne ‘’Poursuis Ton Rêve, Quoi Qu’il Arrive’’. De bandenfabrikant is namelijk tot 2014 officieel partner van het Internationaal Olympic Comité. Een van de vier ambassadeurs van he campagne is de Belgische judoka Charline Van Snick.
Charline Van Snick (brons op de Spelen van Londen in 2012), atleet Christophe Lemaitre (brons op de 200 meter in Rio 2016), Pierre Vaultier (olympische kampioen snowboardcross in Sochi 2014) en Sarah Ourahmoune (zilver in het boksen in Rio) zijn de ambassadeurs van 'Poursuis Ton Rêve, Quoi Qu'il Arrive' (Volg je droom, wat er ook gebeurt). Van Snick woont en traint al enkele jaren in Parijs.
"We zijn heel trots dat we met Golazo/weAreFearless hebben kunnen meewerken aan de activatie van het olympisch programma van Bridgestone voor Frankrijk en België," zegt Bob Verbeeck, CEO van de Golazo Groep. "Binnen ons bedrijf werken zes oud-olympiërs. Het is daarom fantastisch om vandaag deze olympische spirit te kunnen vertalen in een campagne van Bridgestone, de grootste bandenfabrikant ter wereld."
De campagne van Bridgestone France overstijgt de olympische droom en wil iedereen (alle leeftijden en wat ook je passie of je leefwereld is) aanspreken en aanmoedigen om de kracht te vinden om je dromen te realiseren en alle obstakels te overwinnen die je in je leven tegenkomt.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]