Charline Van Snick droomt Olympisch

Bridgestone France lanceert in samenwerking met Golazo/weAreFearless de campagne ‘’Poursuis Ton Rêve, Quoi Qu’il Arrive’’. De bandenfabrikant is namelijk tot 2014 officieel partner van het Internationaal Olympic Comité. Een van de vier ambassadeurs van he campagne is de Belgische judoka Charline Van Snick.
Charline Van Snick (brons op de Spelen van Londen in 2012), atleet Christophe Lemaitre (brons op de 200 meter in Rio 2016), Pierre Vaultier (olympische kampioen snowboardcross in Sochi 2014) en Sarah Ourahmoune (zilver in het boksen in Rio) zijn de ambassadeurs van 'Poursuis Ton Rêve, Quoi Qu'il Arrive' (Volg je droom, wat er ook gebeurt). Van Snick woont en traint al enkele jaren in Parijs.
"We zijn heel trots dat we met Golazo/weAreFearless hebben kunnen meewerken aan de activatie van het olympisch programma van Bridgestone voor Frankrijk en België," zegt Bob Verbeeck, CEO van de Golazo Groep. "Binnen ons bedrijf werken zes oud-olympiërs. Het is daarom fantastisch om vandaag deze olympische spirit te kunnen vertalen in een campagne van Bridgestone, de grootste bandenfabrikant ter wereld."
De campagne van Bridgestone France overstijgt de olympische droom en wil iedereen (alle leeftijden en wat ook je passie of je leefwereld is) aanspreken en aanmoedigen om de kracht te vinden om je dromen te realiseren en alle obstakels te overwinnen die je in je leven tegenkomt.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]