Chaudfontaine verbindt Belgen (opnieuw) met de natuur

Media / News

ClearchannelBelgen opnieuw met de natuur verbinden, dat is het doel van de laatste campagne van Chaudfontaine, dat een reizende tentoonstelling organiseert op een selectie van reclameborden van Clear Channel. Chaudfontaine nodigt het publiek uit om de verrassende natuur te herontdekken via een expo van macrofoto’s op enkele 2m²-reclameborden in steden. Er werd specifiek voor deze locaties gekozen omdat ze zich bevinden naast de natuurlijke elementen die weerspiegeld worden op de affiche.
De interactieve en educatieve opzet van de campagne wordt versterkt met Facebook Messenger codes die te vinden zijn op de borden. Het publiek krijgt bij het scannen extra audio informatie over de leerrijke creaties om beter de natuur om ons heen te begrijpen en waar het Chaudfontaine-water vandaan komt.
clear channelDe campagne vindt plaats van 1 tot 7 mei in Gent en van 15 tot 21 mei in Brussel. Ze is het resultaat van een samenwerking tussen Chaudfontaine, Mediabrands, Leo Burnett Brussel en Clear Channel.