Belgen opnieuw met de natuur verbinden, dat is het doel van de laatste campagne van Chaudfontaine, dat een reizende tentoonstelling organiseert op een selectie van reclameborden van Clear Channel. Chaudfontaine nodigt het publiek uit om de verrassende natuur te herontdekken via een expo van macrofoto’s op enkele 2m²-reclameborden in steden. Er werd specifiek voor deze locaties gekozen omdat ze zich bevinden naast de natuurlijke elementen die weerspiegeld worden op de affiche.
De interactieve en educatieve opzet van de campagne wordt versterkt met Facebook Messenger codes die te vinden zijn op de borden. Het publiek krijgt bij het scannen extra audio informatie over de leerrijke creaties om beter de natuur om ons heen te begrijpen en waar het Chaudfontaine-water vandaan komt.
De campagne vindt plaats van 1 tot 7 mei in Gent en van 15 tot 21 mei in Brussel. Ze is het resultaat van een samenwerking tussen Chaudfontaine, Mediabrands, Leo Burnett Brussel en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]