Vanaf dit najaar heet de Franstalige radio ChérieFM, de digitale radio van de N Group, gewoon Chérie. Voldoende reden om dat loud and clear aan de buitenwereld kenbaar te maken. En daarvoor nam men Silver & Copper uit de kast.
Chérie richt zich vanaf heden zowel naar de vrouwelijke als de mannelijke luisteraar die zoekt naar een moment van rust in het soms zeer uitzinnige leven. De campagne 'Chérir chaque instant' speelt in op de trend van slow life en belicht de kleine, eenvoudige dingen die we in alle drukte vaak vergeten te koesteren.
Midden september verschijnt de eerste reeks van vijf advertenties waarbij er, aan de hand van instagramwaardige foto’s, telkens zulke kleine momenten worden getoond.
In een latere fase zal de campagne worden vertaald naar het grote scherm voor televisie en cinema in Wallonië en Brussel.
Credits
Client: Chérie
Bureau: Silver & Copper
Creation: Benoît Castagne, Didier Vanden Brande, Carl Andry
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]