Vanaf dit najaar heet de Franstalige radio ChérieFM, de digitale radio van de N Group, gewoon Chérie. Voldoende reden om dat loud and clear aan de buitenwereld kenbaar te maken. En daarvoor nam men Silver & Copper uit de kast.
Chérie richt zich vanaf heden zowel naar de vrouwelijke als de mannelijke luisteraar die zoekt naar een moment van rust in het soms zeer uitzinnige leven. De campagne 'Chérir chaque instant' speelt in op de trend van slow life en belicht de kleine, eenvoudige dingen die we in alle drukte vaak vergeten te koesteren.
Midden september verschijnt de eerste reeks van vijf advertenties waarbij er, aan de hand van instagramwaardige foto’s, telkens zulke kleine momenten worden getoond.
In een latere fase zal de campagne worden vertaald naar het grote scherm voor televisie en cinema in Wallonië en Brussel.
Credits
Client: Chérie
Bureau: Silver & Copper
Creation: Benoît Castagne, Didier Vanden Brande, Carl Andry
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]