Chérie voor Silver & Copper

Crea / News

Campagne-Cherie 4Vanaf dit najaar heet de Franstalige radio ChérieFM, de digitale radio van de N Group, gewoon Chérie. Voldoende reden om dat loud and clear aan de buitenwereld kenbaar te maken. En daarvoor nam men Silver & Copper uit de kast.

Chérie richt zich vanaf heden zowel naar de vrouwelijke als de mannelijke luisteraar die zoekt naar een moment van rust in het soms zeer uitzinnige leven. De campagne 'Chérir chaque instant' speelt in op de trend van slow life en belicht de kleine, eenvoudige dingen die we in alle drukte vaak vergeten te koesteren.
Midden september verschijnt de eerste reeks van vijf advertenties waarbij er, aan de hand van instagramwaardige foto’s, telkens zulke kleine momenten worden getoond.

Campagne-Cherie 5In een latere fase zal de campagne worden vertaald naar het grote scherm voor televisie en cinema in Wallonië en Brussel.
Campagne-Cherie-2017-CherieZen

 

Credits

Client: Chérie

Bureau: Silver & Copper

Creation: Benoît Castagne, Didier Vanden Brande, Carl Andry

Campagne-Cherie-2017-CIP