Child Focus en These Days houden hoop levend

missing-Nathalie-Geijsbregts

Crea / News

Child Focus These Days

Child Focus en These Days voeren campagne om aandacht te genereren voor lang vermiste kinderen. De opsporingsberichten van deze kinderen worden na al die jaren stilaan onzichtbaar, we lopen eraan voorbij. Toch blijft Child Focus samen met de families nog elke dag op een antwoord hopen.

Om ons opnieuw te laten stilstaan bij hun verdwijning, werden de foto’s van zes kinderen letterlijk tot leven gebracht. Dankzij een 3D-masktechniek kunnen de gezichten op een natuurlijke manier bewegen, opkijken en met de ogen knipperen. Wat eerst op een gewoon opsporingsbericht lijkt, wordt met deze technologie veranderd in een pakkende confrontatie: deze kinderen zijn al jaren op zoek naar jou. Want elke tip, ook na zoveel jaren, kan nog helpen. De bewegende opsporingsberichten worden sinds vandaag verspreid op sociale media en digitale schermen in trein- en metrostations, gratis aangeboden door JCDecaux en Clear Channel.

Elk kind kreeg een eigen website waar je het verhaal van de verdwijning kan lezen en mee de hoop levend houden door de opsporingsberichten te delen.

BILLBOARD-GEVRIYE

 

Credits

  • Client: Child Focus
  • Communication Manager: Dirk De Pover
  • Agency: These Days
  • CD: Pieter Staes, Manuel Ostyn
  • Creation: Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid
  • Design: Inge Vanhees
  • Strategy: Tallita Ortiz de la Torre
  • Account Team: Jentina Van Eynde, Cedric Joris
  • 3D Production:  The Blackbox.org
  • Media Agency: Mediacom
  • Web Production: Sam Serrien, Stijn Janssens, Sven Lemmens, Veerle Struyf