Choc-o-lait wordt MoMe met Quatremains

Het begon in 2004, met een blokje Belgische chocolade op een stokje die men zelf al roerend laat smelten in een tas hete melk. Een concept dat een instant succes bleek, zo succesvol zelfs dat Choc-o-lait ondertussen in meer dan 40 landen wordt verkocht. Vandaag breidt Choc-o-lait zijn aanbod uit met nieuwe smaken en gaat het verder onder de naam MoMe, dat staat voor More Memories. Daarmee krijgt het verhaal ook een vervolg buiten het typische warme chocolademelk seizoen, het hele jaar door. De oorspronkelijke smaakmakers blijven een vaste waarde maar krijgen het gezelschap van de MoMe Mallows, MoMe Lolly, MoMe Cordials, MoMe S'mores, MoMe Choc-up en de MoMe Spoon+. De dynamische passie van MoMe zie je ook weerspiegeld in het nieuwe logo, dat in vier verschillende energieke versies komt. Design agency Quatremains tekende de nieuwe identiteit en verpakking.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]