Het begon in 2004, met een blokje Belgische chocolade op een stokje die men zelf al roerend laat smelten in een tas hete melk. Een concept dat een instant succes bleek, zo succesvol zelfs dat Choc-o-lait ondertussen in meer dan 40 landen wordt verkocht. Vandaag breidt Choc-o-lait zijn aanbod uit met nieuwe smaken en gaat het verder onder de naam MoMe, dat staat voor More Memories. Daarmee krijgt het verhaal ook een vervolg buiten het typische warme chocolademelk seizoen, het hele jaar door. De oorspronkelijke smaakmakers blijven een vaste waarde maar krijgen het gezelschap van de MoMe Mallows, MoMe Lolly, MoMe Cordials, MoMe S'mores, MoMe Choc-up en de MoMe Spoon+. De dynamische passie van MoMe zie je ook weerspiegeld in het nieuwe logo, dat in vier verschillende energieke versies komt. Design agency Quatremains tekende de nieuwe identiteit en verpakking.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]