Hoe geef je een producent van bed-, tafel- en decoratielinnen meer naamsbekendheid? Door hem dichter bij de mensen, en dus op de televisie te brengen. Choco en Mistral Home kozen dan ook resoluut voor 7” billboards op Q2, Vitaya en VTM als dé manier om de Vlaming te bereiken. Extra challenge: een speciale versie voor Gert Late Night ontwikkelen, waar men het product (bedlinnen) koppelde aan het programma, met een extra online luik.
Om de kracht van billboards ten volle te benutten, ontwikkelde Choco een origineel idee: de fast forward naar een gezellige avond. In het korte tijdsframe van enkele seconden tonen we het contrast tussen de gejaagdheid van het hectische leven en de instant rust die over je heen valt wanneer Mistral Home in beeld komt. De tafel dekken, eten koken, mee huiswerk maken, de avondshift in een modaal gezin is druk-druk-druk. En gaan zitten aan een mooi gedekte tafel en lekker eten is dan een meer dan welkom rustpunt. Om dit contrast nog te versterken, worden de eerste seconden afgespeeld in fast forward. Een slim ideetje dat helemaal tot uiting komt in dit medium. De productie was in handen van De Machine, en er werden varianten opgenomen in de kinderkamer, de ouderlijke slaapkamer en in de zetel, om ook het bed- en decoratielinnnen in de kijker te zetten...
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]