Choco is gebeten door TEDxFlanders
TEDxFlanders is een van de lokaal en onafhankelijk georganiseerde TED-events, een ondertussen wereldwijd fenomeen overgewaaid uit de VS. Choco creëerde voor hen een eventbeeld en een eigen (visuele) identiteit, zodat ze zich duidelijk kunnen onderscheiden van alle andere TED-initiatieven. Bovendien bestaat TEDxFlanders dit jaar 10 jaar en dat vieren ze met het belevingsevent ‘NOW’. Nu is voor TEDxFlanders dan ook het moment om met een eigen visuele identiteit naar buiten te komen.
Vanuit de algemene TED-visie, “ideas worth spreading”, nam choco eerst het dna van TEDxFlanders onder de loep en formuleerde een missie, waarden en elevator pitch. Opvallend is niet alleen hun passie voor ideeën, maar vooral ook voor mensen. Voor de visuele identiteit ontwierp choco een reeks grafische elementen geïnspireerd op ‘het hart van de X’, oftewel het kloppend hart van TEDxFlanders: dé plek waar ideeën en mensen samenkomen en waar de TEDx-spark het meeste voelbaar is. Deze elementen vormen de basis voor hun nieuwe website en de rode draad in hun eventcommunicatie. Voor het eventbeeld zelf combineerde choco de X-identiteit met het uitgangspunt van de avond: inclusiviteit, transnationale ideeën, transhumanistische oplossingen en transcendente wereldthema’s. Het resultaat? Een zwevende, zichzelf overstijgende persoon middenin ‘het hart van de X’, die met open armen en blik het ‘nu’ aanschouwt en ten volle beleeft.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]