De vakkundige hand van een tuinaannemer is een bijzondere meerwaarde voor je tuin. Dat weet Choco al langer dan vandaag, door de inmiddels duurzame samenwerking met VLAM Tuinaannemer (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing vzw). De relatiebouwers creëren namelijk al enkele jaren alle campagnes voor de tuinaannemer. Logisch: een prachtige tuin levert talloze momenten van verbinding: met de natuur, met de buitenlucht, met jezelf, met je familie, met je vrienden …
Eind vorig jaar won Choco de competitie opnieuw, en wel met ‘het Tuinaannemereffect’ als koepel. Daarmee zet choco een langdurig concept op poten, waarbij de nadruk telkens ligt op de resultaten van het werk van de tuinaannemer. Een opgeruimde tuin, ontluikende plantjes, rust voor het oog, kleurenpracht, kunnen uitblazen of rollebollen in het gras: effecten bij de vleet.
In verschillende spots zingt een man of een vrouw over de geneugten van een tuin die onderhouden wordt door een tuinaannemer. Het swingende rockabilly ritme en het deuntje “Wees maar zeker, het is echt - het Tuinaannemereffect!” zullen lang blijven nazinderen. De perfecte uitvoering was in handen van het Geluidshuis. De spotjes kan je nog de hele week lang horen op Studio Brussel of hier.