Choco maakt engelachtige campagne voor Fintro

Crea / News

Wat zou de Belg met zijn baksteen in de maag doen als hij niet kon renoveren? De verbouwmicrobe lijkt deze dagen terug van nooit weggeweest. Batibouw komt eraan en de kijker smult van de vele verbouwprogramma’s op zowat alle tv-zenders. Gewapend met voorhamer, beitel en zaag verfraaien we massaal het nest waarin we wonen.

Reden genoeg voor Choco en Fintro om ook dit jaar een opvallende renovatiecampagne te lanceren. Want wie het beste uit zijn renovatiebudget wil halen, loopt best even langs bij de Fintro-bankagent in zijn streek. Met zijn of haar vakkundig budgetadvies op maat van je persoonlijke situatie heb je pas écht alle tools in handen om van je huis of appartement een droomthuis te maken.

Dat is meteen ook het uitgangspunt van de campagne, waarin de wereld van betoverende sneeuwengels versmelt met de ruige renovatiecontext vol gereedschap, stof... en nog eens stof. Of hoe renoveren met Fintro het kinderlijk enthousiasme in elk van ons naar boven kan halen. Naast de affichagecampagne aan de Fintro-kantoren loopt er ook een social media campagne die de stofengel tot leven wekt.