Choco past het radioschoentje bij Torfs

Schoenen Torfs bestaat dit najaar 70 jaar. Torfs vroeg aan choco om een radiocampagne uit te werken die de mama’s van vandaag én morgen aanspreekt om naar Torfs te gaan. Het idee achter de campagne: "Torfs versterkt mensen en geeft iedereen de kracht om helemaal zichzelf te zijn dankzij een sterke service en dito producten". De baseline die daarbij past is dan ook "sterk in je schoenen". Choco gaf die baseline een concrete invulling met een jingle en een radioformat, dat zowel inzetbaar is voor acties als voor imago.
De jingle, een productie van SonHouse, werd catchy ingezongen en kreeg een accentje in de vorm van tapdansende schoenen. In het radioformat horen we telkens een Vlaming die dankzij Torfs sterk in zijn of haar schoenen staat: de eeuwige twijfelaarster koopt botjes én hakjes dankzij de verjaardagskorting, en de slungelige tiener is van z’n te korte broek vanaf dankzij de inruilactie van Torfs. Ook hier verzorgde SonHouse de productie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]