Choco past het radioschoentje bij Torfs
Schoenen Torfs bestaat dit najaar 70 jaar. Torfs vroeg aan choco om een radiocampagne uit te werken die de mama’s van vandaag én morgen aanspreekt om naar Torfs te gaan. Het idee achter de campagne: "Torfs versterkt mensen en geeft iedereen de kracht om helemaal zichzelf te zijn dankzij een sterke service en dito producten". De baseline die daarbij past is dan ook "sterk in je schoenen". Choco gaf die baseline een concrete invulling met een jingle en een radioformat, dat zowel inzetbaar is voor acties als voor imago.
De jingle, een productie van SonHouse, werd catchy ingezongen en kreeg een accentje in de vorm van tapdansende schoenen. In het radioformat horen we telkens een Vlaming die dankzij Torfs sterk in zijn of haar schoenen staat: de eeuwige twijfelaarster koopt botjes én hakjes dankzij de verjaardagskorting, en de slungelige tiener is van z’n te korte broek vanaf dankzij de inruilactie van Torfs. Ook hier verzorgde SonHouse de productie.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]