Choco zegt opnieuw Ja voor Fintro

Crea / News

fintroChoco breit dit najaar een vervolg aan de imagocampagne voor Fintro en zet opnieuw bijzondere mensen in de kijker. Zij symboliseren de unieke kracht van de Fintro-bankagenten. Centraal in de campagne staan twee televisiespots waarin buitengewone mensen en projecten aan bod komen. In de ene spot zien we Ines, die het Heide Atelier heeft opgericht, een ijsjesatelier waar jongeren met een hersenletsel ijs leren draaien en aan de man brengen. In de andere spot maken we kennis met Tom, die van een oude tegelfabriek in Aalst the place to be maakte voor startende ondernemers. Het zijn mensen die er zijn voor de ander en dus de Ja van Fintro verdienen. Productiehuis Landvogel stond samen met regisseur Kurt De Leijer in voor de twee visuele spots die draaien op de meeste Vlaamse en Waalse televisiezenders.
fintroDaarnaast draaide Choco samen met Crossing Zebra een tweede reeks reportages van een aantal unieke projecten in heel België. Zo ontmoeten we Patrick, een Fintro-bankagent die met z’n vzw stapt tegen pesten, Bart die in z’n slagerij bewust kiest voor de korte keten en Isabelle die hoogwaardige verzorgingsproducten van natuurlijke oorsprong ontwikkelt. In totaal verzamelde Choco voor Fintro al 12 cases van mensen die een duidelijk engagement voor anderen uitspreken. Ontdek deze verhalen op javanfintro.be. Om ervoor te zorgen dat de campagne ook meer mensen verbindt met de Fintro-bankagent maakte Choco ook kantooraffiches met beelden uit de televisiespot. Een online campagne maakt het plaatje compleet.
https://www.youtube.com/watch?v=64JRPbr7Gfo
https://www.youtube.com/watch?v=hAjtIovJ5K8