Choco zit met een ei

Choco en VLAM slaan in 2016 opnieuw de handen in elkaar. In een eerste succesvolle campagne vorig jaar promootte een sympathieke ei-mascotte al breakdancend en met salto’s de enorme voedingswaarde van eieren. Dit keer ligt de focus op de grote veelzijdigheid van een ei: je kan het eender wanneer eten en met alle mogelijke ingrediënten combineren.
Een online campagne blaast de ei-mascotte nieuw leven in. Deze keer treedt het figuurtje in een animatie op als vrolijke majorette of cancandanseres. In elk filmpje bepaalt het ei de maat voor de omringende ingrediënten. Samen bewegen ze richting een omelet of quiche, lekker op werkelijk elk moment van de dag. Kortom, elk ingrediënt laat zich met plezier begeleiden door een ei. De spots worden in de eerste plaats ingezet via een online campagne via o.a. VTM Koken en Dagelijkse Kost. Het Gentse productiehuis Stickfish nam de uitwerking ervan op zich.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]