Choco en VLAM slaan in 2016 opnieuw de handen in elkaar. In een eerste succesvolle campagne vorig jaar promootte een sympathieke ei-mascotte al breakdancend en met salto’s de enorme voedingswaarde van eieren. Dit keer ligt de focus op de grote veelzijdigheid van een ei: je kan het eender wanneer eten en met alle mogelijke ingrediënten combineren.
Een online campagne blaast de ei-mascotte nieuw leven in. Deze keer treedt het figuurtje in een animatie op als vrolijke majorette of cancandanseres. In elk filmpje bepaalt het ei de maat voor de omringende ingrediënten. Samen bewegen ze richting een omelet of quiche, lekker op werkelijk elk moment van de dag. Kortom, elk ingrediënt laat zich met plezier begeleiden door een ei. De spots worden in de eerste plaats ingezet via een online campagne via o.a. VTM Koken en Dagelijkse Kost. Het Gentse productiehuis Stickfish nam de uitwerking ervan op zich.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]