Wat vindt u in het nieuwste PUB Magazine? Een uitgebreid dossier over Expo 58. Een terugblik, maar ook de vraag wat er is veranderd, voor merken als Côte d'Or, Philips, Delvaux,....
We laten in dit nummer voorts enkele kroongetuigen aan het woord, bekijken ook de evolutie van het NIR naar de VRT en gingen praten met Karel Verhoeven en Rik Van Cauwelaert over de pers anno 1958 versus de pers anno 2018. Ook onze columnisten blikken terug. En in dit nummer komen verdacht veel mensen aan bod die in 1958 geboren zijn (of nets iets ouder of jonger zijn). Voor de gelegenheid laten we zelfs vier external kids in town aan het woord: Harry Demey, Jan Van den Bergh, Yves Gérard en Daniel Bastin. We brengen een interview met Marc Michiels, gingen op bezoek bij Space en gingen op bezoek bij Wouter Casteleyn en Greetje Demuelenaere van merkenmarketeers Comma. Daarnaast gingen we praten met de partijvoorzitters van Groen en Ecolo over hun communicatie. Evenveel redenen op in dit nieuwe nummer van PUB te duiken...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]