Na maanden van intensieve samenwerking om de uitdagingen van het bedrijf te begrijpen, aansluiting te vinden bij het DNA van het merk en het merkplatform opnieuw te definiëren, presenteert Strategie de nieuwe corporate spot voor Mutualité Chrétienne. Als startpunt van een campagne die in verschillende fasen (positionering en vervolgens werving) zal worden uitgerold gedurende 2023, (her)positioneert de tv-spot het merk door zijn waardepropositie te herdefiniëren rond zijn merkbelofte: with you for life.
Aan de hand van het thema "luisteren" (andere zullen volgen) wordt de kijker meegenomen door verschillende min of meer vreugdevolle levenssituaties - zoals het leven ons kan bieden - en ontdekt hij alle vormen van steun die het MC biedt aan zijn cliënten, die het gedurende hun hele leven wil begeleiden.
De spot is ook een gelegenheid om een nieuwe geluidssignatuur in te luiden die de merkcommunicatie van de mutualiteit zal begeleiden. De campagne begon op 6 februari op tv en zal vervolgens via alle digitale media worden verspreid.
Credits
Projectteam Strategie : Strategie Agency
Client direction : Stéphanie te Brake
Strategic direction : Damien De Koninck
Creative direction : Kristel Moors
Art direction : Emmanuel Colin
Creative direction branding : Johan Corvers
Production: CAVIAR
Executive producer: Eva Van Riet
Producer : Charles Kinoo
Director: Hans Vercauter
Sounddesign: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]