Na maanden van intensieve samenwerking om de uitdagingen van het bedrijf te begrijpen, aansluiting te vinden bij het DNA van het merk en het merkplatform opnieuw te definiëren, presenteert Strategie de nieuwe corporate spot voor Mutualité Chrétienne. Als startpunt van een campagne die in verschillende fasen (positionering en vervolgens werving) zal worden uitgerold gedurende 2023, (her)positioneert de tv-spot het merk door zijn waardepropositie te herdefiniëren rond zijn merkbelofte: with you for life.
Aan de hand van het thema "luisteren" (andere zullen volgen) wordt de kijker meegenomen door verschillende min of meer vreugdevolle levenssituaties - zoals het leven ons kan bieden - en ontdekt hij alle vormen van steun die het MC biedt aan zijn cliënten, die het gedurende hun hele leven wil begeleiden.
De spot is ook een gelegenheid om een nieuwe geluidssignatuur in te luiden die de merkcommunicatie van de mutualiteit zal begeleiden. De campagne begon op 6 februari op tv en zal vervolgens via alle digitale media worden verspreid.
Credits
Projectteam Strategie : Strategie Agency
Client direction : Stéphanie te Brake
Strategic direction : Damien De Koninck
Creative direction : Kristel Moors
Art direction : Emmanuel Colin
Creative direction branding : Johan Corvers
Production: CAVIAR
Executive producer: Eva Van Riet
Producer : Charles Kinoo
Director: Hans Vercauter
Sounddesign: Raygun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]