Mutualité Chrétienne en Strategie bieden een luisterend oor

Crea / News

Na maanden van intensieve samenwerking om de uitdagingen van het bedrijf te begrijpen, aansluiting te vinden bij het DNA van het merk en het merkplatform opnieuw te definiëren, presenteert Strategie de nieuwe corporate spot voor Mutualité Chrétienne. Als startpunt van een campagne die in verschillende fasen (positionering en vervolgens werving) zal worden uitgerold gedurende 2023, (her)positioneert de tv-spot het merk door zijn waardepropositie te herdefiniëren rond zijn merkbelofte: with you for life.

Aan de hand van het thema "luisteren" (andere zullen volgen) wordt de kijker meegenomen door verschillende min of meer vreugdevolle levenssituaties - zoals het leven ons kan bieden - en ontdekt hij alle vormen van steun die het MC biedt aan zijn cliënten, die het gedurende hun hele leven wil begeleiden.

De spot is ook een gelegenheid om een nieuwe geluidssignatuur in te luiden die de merkcommunicatie van de mutualiteit zal begeleiden. De campagne begon op 6 februari op tv en zal vervolgens via alle digitale media worden verspreid.

Credits

Projectteam Strategie :  Strategie Agency

Client direction : Stéphanie te Brake

Strategic direction : Damien De Koninck

Creative direction : Kristel Moors

Art direction : Emmanuel Colin

Creative direction branding : Johan Corvers

 

Production: CAVIAR

Executive producer: Eva Van Riet

Producer : Charles Kinoo

Director: Hans Vercauter 

Sounddesign: Raygun