Na maanden van intensieve samenwerking om de uitdagingen van het bedrijf te begrijpen, aansluiting te vinden bij het DNA van het merk en het merkplatform opnieuw te definiëren, presenteert Strategie de nieuwe corporate spot voor Mutualité Chrétienne. Als startpunt van een campagne die in verschillende fasen (positionering en vervolgens werving) zal worden uitgerold gedurende 2023, (her)positioneert de tv-spot het merk door zijn waardepropositie te herdefiniëren rond zijn merkbelofte: with you for life.
Aan de hand van het thema "luisteren" (andere zullen volgen) wordt de kijker meegenomen door verschillende min of meer vreugdevolle levenssituaties - zoals het leven ons kan bieden - en ontdekt hij alle vormen van steun die het MC biedt aan zijn cliënten, die het gedurende hun hele leven wil begeleiden.
De spot is ook een gelegenheid om een nieuwe geluidssignatuur in te luiden die de merkcommunicatie van de mutualiteit zal begeleiden. De campagne begon op 6 februari op tv en zal vervolgens via alle digitale media worden verspreid.
Credits
Projectteam Strategie : Strategie Agency
Client direction : Stéphanie te Brake
Strategic direction : Damien De Koninck
Creative direction : Kristel Moors
Art direction : Emmanuel Colin
Creative direction branding : Johan Corvers
Production: CAVIAR
Executive producer: Eva Van Riet
Producer : Charles Kinoo
Director: Hans Vercauter
Sounddesign: Raygun
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]