Mediascale heeft besloten de verantwoordelijkheid te geven aan Christelle Hodjo voor de nieuwe functie van head of Programmatic Trading and Data. Binnen het bureau zal zij het tradingteam beheren, onderhandelen met partners (publishers en platforms) en synergieën ontwikkelen tussen de verschillende afdelingen van het bureau, zowel in België als internationaal. Christelle Hodjo is gepassioneerd over digitaal en komt van AdUX, waar ze verantwoordelijk was voor de programmatic-afdeling. Ze was ook verantwoordelijk voor het vermarkten van het Microsoft-netwerk en het ontwikkelen van nieuwe producten. Mediascale is de data- en programmatic-afdeling van de Serviceplan Group.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




