CHRISTELLE HODJO VERSTERKT MEDIASACLE BENELUX

Mediascale heeft besloten de verantwoordelijkheid te geven aan Christelle Hodjo voor de nieuwe functie van head of Programmatic Trading and Data. Binnen het bureau zal zij het tradingteam beheren, onderhandelen met partners (publishers en platforms) en synergieën ontwikkelen tussen de verschillende afdelingen van het bureau, zowel in België als internationaal. Christelle Hodjo is gepassioneerd over digitaal en komt van AdUX, waar ze verantwoordelijk was voor de programmatic-afdeling. Ze was ook verantwoordelijk voor het vermarkten van het Microsoft-netwerk en het ontwikkelen van nieuwe producten. Mediascale is de data- en programmatic-afdeling van de Serviceplan Group.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]